Obserwatorzy

Translate

środa, 24 lutego 2010

Western barbie ubiór





Western barbie to laleczka pochodząca z 1980 roku , posiadałem taką laleczkę w swojej kolekcji niestety już jej nie mam . Po lalce pozostał mi tylko strój i to nie cały pomimo swojego wieku strój trzyma się całkiem dobrze wynika to z faktu że laleczki i stroje z lat osiemdziesiątych były robione z większą precyzją i z lepszej jakości materiałów , zamiast rzep ma dwa guziczki które dziecią mogą sprawić trudność . Sama lalka western barbie była bardzo cięzka posiadała specjalny mechanizm z tyłu pleców , po naciśnięciu przycisku lalka puszczała oczko . Laleczkę tą dostałem już używaną w stanie bardzo dobrym już wtedy z tyłu głowy posiadała zszyte nacięcie.Po rozpruciu tego szwu zdejmowało się twarz a pod nią krył się biały plastik ,zawsze to kojarzyło mi sę z czaszką . niestety lalka nie przetrwała do dzisiaj . oto kilka fotek ubranka które mi zostało na innej lalce nie mattel ( zdjęcie lalki western barbie pochodzi ze strony amazon.com).

3 komentarze:

  1. to prawda, że stroje z lat 80tych i wcześniejsze są lepszej jakości, niż dzisiejsze!
    ja bym się tej laleczki nie pozbył... a co do niej - miała wadliwe oko? bo chyba cała ta seria z "mrugającym okiem" była nieudana...

    OdpowiedzUsuń
  2. laleczka faktycznie miała jakąś wadę związaną z okiem ale to było tak dawno że już nie pamiętam o co chodziło,

    OdpowiedzUsuń
  3. Słusznie, w latach 80 i 90 stroje Mattel były o wiele lepsze jakościowo i lepiej szyte. Moje z dzieciństwa wciąż są w niezłej formie, a współczesne... Cóż, najczęściej szkoda gadać. A zatrzaski są o tyle lepsze od rzepów! Przynajmniej nie niszczą materiału...
    Zapraszam też do mnie ;) na www.yennathewitch.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń