Obserwatorzy

Translate

wtorek, 27 kwietnia 2010

MOJA PIERWSZA BARBIE (klon)

zdjęcie pochodzi ze strony internetowej
Przeglądając różne strony internetowe natknąłem się na zdjęcie laleczki która była moją pierwszą lalką typu Barbie (a raczej pierwszą lalką mojej siostry). Lalką rozpoznałem po sukni ślubnej którą do dziś posiadam . Lalka była sprzedawana w zestawie wraz z klonem Kenem oraz dwójką dzieci, lalka jak i Ken posiadały zginalne nogi i jak na tamte czasy dobre jakościowo ciałka , dzieci natomiast to typowe plastikowe laleczki .Pamiętam włosy lalki jakościowo przypominały włosy lalek Betty , nie nadawały się do czesania.Pamiętam że długo też miałem opakowanie gdyż przedstawiało ono wnętrze ołtarza . Małe laleczki ze względu na kiepskie ciałko szybko się zepsuły , Na Kena ktoś usiadł , i się rozwalił ale wszystko było na mnie :( , A laleczce połamałem nogi a później wywaliłem . Dzisiaj jest mi jej szkoda...........
Nazwa laleczek do Wedding , pamiętam że laleczka miała ciałko tnt rączki proste w łokciach oraz naklejkę małą na plecach z czarnym napisem made in china ( naklejka jajowatego kształtu koloru złotego.

2 komentarze:

  1. a pamietasz może jak ona miała na imię?
    lilavati

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam że nazwałem ją Ewa nie wiem czy to ja wymyśliłem to imię czy może to było na opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń