Obserwatorzy

Translate

piątek, 14 maja 2010

ulotki Barbie od Mattela i Sindy od Hasbro

Dzisiaj dostałem ulotki od Barbie i Sindy można zobaczyć w nich lalki z lat 90-tych,
najbardziej interesują mnie Keny gdyż zbieram teraz głównie ich , wypatruję na allegro , ostatnio brałem udział w licytacji Kena w garniturku , pech chciał że gdy była już końcówka licytacji (ostatni dzień)mój internet przestał chodzić , no i przegrałem go, poszedł chyba za 13 zł + koszt przesyłki :(:(:(. Z tego co wiem większość kolekcjonerów ich nie zbiera , Mała prośba jeśli ktoś będzie widział Kena sun sensation na allegro proszę o kontakt , bo pilnie go poszukuję:):)


ulotki od kuzynki









1 komentarz:

  1. Anonimowymaja 19, 2010

    lubię sobie pooglądać stare katalogi heh...
    lilavati

    OdpowiedzUsuń