Obserwatorzy

Translate

czwartek, 5 sierpnia 2010

Sindy Hasbro 1990 Beautiful Bows






Dzisiaj wraz z innymi lalkami przybyła do mnie Sindy od Hasbro laleczka ta pochodzi z 1990 r .
Moim zdaniem są to jedne z lepszych klonów Barbie (z lat 90-tych), do tej pory miałem w swojej kolekcji jedną
lalkę Sindy, jednak tamta wyprodukowana po 2000 roku , trochę zmienionym wyglądzie .
Mi zależało na Sindy z lat 90-tych . Lalka ta jest sygnowana z tyłu pleców ©1988 hasbro.inc.
Lalki Sindy z lat 90-tych posiadają charakterystyczne duże stopy, ciałko tnt oraz ręce zgięte w łokciach , z możliwością
odginania na boki oraz głowa na zaczep. Laleczka wporównaniu z innymi klonami Barbie ma lepsze jakościowo włosy jednak ich jakość jest gorsza w
porównaniu do włosów Barbie od Mattel . Jedyne co drażniło mnie zawsze w tych lalkach i co sprawiało że lalki są charakterystyczne to ich duże oczy
które dawały złudzenie że lalka ma zeza.
Laleczka zostanie u mnie gdyż postanowiłem mieć po jednym popularnym klonie Barbie z lat 90-tych do pełni szczęścia brakuje mi : Kariny by busch i Fashion Corner od Lucky Industries.


Ciekawostką może być fakt że w latach 90-tych firma Hasbro wykupiła prawa do lalek Petra tym samym lalka stała się
przyjaciółką Sindy (w tym okresie Petra straciła na swej popularności).
Informacje zaczerpnięte z bloga :http://petraplasty.blox.pl/html

4 komentarze:

  1. A ja nigdy nie miałam Sindy bo jak zaczęła ona "bywać na salonach" to ja już byłam za stara na lalki :( Zawsze podobały mi się jej ciuszki, miałam wrażenie, że są dużo lepsze niż te od np Steffi, a same lalki są ciekawsze. Kiedy już wpadło mi kilka z nich w ręce to muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem wykonania lalek i ogólnie jakości. Myślę, że te wielkie oczy też mają swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna! ja nie mam jeszcze sindy z tego okresu, ale nadrobię to na pewno!
    lilavati

    OdpowiedzUsuń
  3. czy tym lalkom można rootować włoski dziękuje za wskazówki

    OdpowiedzUsuń