Obserwatorzy

Translate

sobota, 16 kwietnia 2011

Lucky




Nareszcie u mnie Fashion Corner od Lucky :)- Laleczkę kupiłem od Bogny z dollplazy , od dawna miałem zamiar kupić taką lalkę bo nie posiadałem jej w kolekcji , marzyła mi się blondynka ze zgiętymi rączkami, moja ma proste :(.
Moja lalka o dziwo ma ładne włosy tak jakby była wyjęta z pudełka , to rzadkość w tego typu lalkach . Lala ma ładną buzię , kolczyki , dość dobrej jakości ciało ze zginanymi nogami ( typ ciała tnt ) niestety górna część ciała lalki jest trochę miękki jak w plastikowych klonach barbie :(. Lalka sygnowana z tyłu pleców ©1993 LUCKY IND. CO. LTD.MADE IN CHINA 21125330.

12 komentarzy:

  1. faktycznie jak nówka sztuka!super!ja nie widzialam lucky ze zgiętymi rękami jeszcze. A Twoja ma nawet kolczyki!
    Lila

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna laleczka - pamiętam, że jedna z moich koleżanek miała kiedyś chyba podobną, jeśli ta ma śliczne dołeczki w policzkach, to może to nawet ta? Ach, miło się wspomina tamte czasy

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dzięki Waszym blogom odkrywam lale, o których nie miałam zielonego pojęcia :-)

    Gratuluję, Świstaku, kolejnego ciekawego nabytku w kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta laleczka, do tego taka delikatna:) Jak nowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już widziałam laleczkę od Lucku, moja podopieczna ma taką, tylko brunetkę. Wcale nie ma ciałka gorszej jakości, moim zdaniem lepsze nawet od stefkowego.
    Te lale chyba ciężko dostać, nigdy ich na allegro nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. *Lucky
    Pomyłka "u" z "y" to mój częsty błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna panna, kompletnie nie wiedziałam o jej istnieniu, buzia słodziutka! Włosy wyglądają idealnie, kolor cudo :D jak zwykle masz szczęście panie kolego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta lalka. Nigdy takiej na żywo nie widziałam. Ja kiedyś kupowałam w kiosku sukienki Fashion Corner. Muszę przyznać, ze bardzo ładnie i starannie wykonane. Może kiedyś umieszczę wpis na ten temat. Póki co jedną z tych sukienek nosi moja Baśka Ouick Curl.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa laleczka, dobrze że trafiła ci się nie zniszczona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście sympatyczna ta buźka:) A sukienka wygląda uroczo, nic tylko dodać lali bukiet i welon;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna laleczka gratuluję egzemplarza z ładnie zachowanymi włoskami. Te laleczki mają bardzo sympatyczne bużki

    OdpowiedzUsuń