Obserwatorzy

Translate

piątek, 8 lipca 2011

na sprzedaż lub wymiankę


12 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę takie ciałko u Steffi Love (tej za złotówkę), nie widziałam nigdy nowej Stefki bez skrętnej talii :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam pełno takich.....

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta totsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwne, Tomku, u mnie nawet w sklepach takich nie ma :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. z ciekawości sprawdziłem sygnaturę na plecach pisze simba :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie we wpisie idziejszym jest ta lalka. Też ma takie ciałko. Simba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    Chętnie zakupię Sandrę,Totsie oraz Sun gold malibu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. mogę jakieś namiary ???

    OdpowiedzUsuń
  9. witam, a co tym pierwszym dwóm pannom dolega?

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pajacykowata nie ma kciuków a druga ma ułamaną szyjkę i pogryzione stopy oraz brak włosków w ''środku''

    OdpowiedzUsuń
  11. hej świtaku byłbym chętny na wymiankę... my scenke za coś... może coś wystawione u mnie na blogu jest :) czekam na odp. jesli nie jest już zaklepana

    OdpowiedzUsuń