Obserwatorzy

Translate

niedziela, 18 stycznia 2015

Diana ślubna

Oto ona Diana ślubna, lalka już dawno powinna mieć swój debiut na moim blogu, niestety sprawy codzienne sprawiły że zapomniałem o tym poście:). Laleczka przybyła do mnie od Anni z Doll Second Hand  i był to dla mnie ważny moment, ponieważ jest to pierwsza barbiowata lalka którą miałem w dzieciństwie :).

Lalka pochodzi z końcówki lat 80, i była sprzedawana z "Kenem"( tym samym którego można było kupić z Betty Teen) oraz dwójką dzieciaków chłopcem i dziewczynką.




Lalka ma bardzo solidne ciałko jak na droższego klona przestało, skrętna skośna talia idealnie zachowane włosy :)

11 komentarzy:

  1. gratuluje! piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta suknia mnie zachwyciła, to chyba najpiękniejsza suknia ślubna lalki którą kiedykolwiek widziałam! I z tym paskiem – marzenie! Sama bym ją nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, miło ją oglądać w końcu u Ciebie! Cieszę się, że miałam swój mały wkład w odzyskiwanie Twoich lalek z dzieciństwa. Steffi przy niej wygląda na bardzo skromną pannę młodą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. I modelka, i suknia śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, to nie jest klon tylko Diana :):)
    Ma śliczną czuprynę i jest pięknie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Diana w super stanie :) szczerze Ci zazdroszczę :) Ale co ja czytam? - że był z nią Ken taki jak od Betty? czyli może to jednak ten sam producent?! od dawna przyglądam się wszystkiemu, co pozwoliło by mi ustalić producenta Diany, a tym samym otworzyć wreszcie furtkę do szukania jej poza Polską :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tomku - Diana przepiękna!!!! Pamiętam ten zestaw u mojej koleżanki. Z tym, że u niej była brunetka i dwoje małych dzieci w białych sukienkach. ta suknia jest boooska! Mam do Ciebie osobiste pytanie, czy posiadasz Dianę blondynkę na sprzedaż? Bo szukam wszędzie już od prawie roku i nic. Bardzo Ci będę wdzięczna. Niuniek z Forum Doll

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, mam tylko te ślubną i jej nie sprzedaję,

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta lalka miała stojak który wygrywał marsza Mendelsona, miałam tę lalkę nazywała się Betty Live...

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś taka miałam z Kenem i 2 dzieci

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie jaka dokładnie to lalka bo chciałabym odkupić taka lalke w dobrym stanie i dziećmi Kena mam ~

    OdpowiedzUsuń