Obserwatorzy

Translate

niedziela, 5 stycznia 2020

Patsy for evermain

Dawno, dawno temu dostałem lalki. W jednym pudełku znajdowały się dwie lalki: szatynka w niebieskim szlafroku i blondynka w żółtej piżamie. Lalki posiadały sporo akcesorii. Niestety, nie pamiętam nazwy lalek, pamiętam ze miały zginane nogi i gumowe ręce. Ciałko nie było idealne, bo nogi szybko im odpadły, na szczęście można było je szybko naprawić, mimo to były dość luźne.
Dziś będąc na targu staroci zobaczyłem lalkę, która przypomina mi owe bliźniaczki, ale nie jestem pewny czy to ona.
Nowa lalka nazywa się Patsy z tyłu głowy napisane ma Made in China for evermein.
Może ktoś ma więcej informacji??
Patsy doll

Patsy doll

Patsy doll

Patsy doll

Patsy doll

Patsy doll

Patsy doll

1 komentarz:

  1. Patsy... nawet mam, ale jej współcześniejsze wydanie. Tak patrzę i wydaje mi się, że ten headmold został wykorzystany u lalek od Wenco. Pokażę je w przyszłości na blogu.

    OdpowiedzUsuń