Obserwatorzy

Translate

środa, 21 kwietnia 2010

Nowy okaz







We wtorek dostałem nową laleczkę Barbie od koleżanki , laleczka była czysta , posiadała od razu ubranko włosy zadbane , szczerze nie lubię dostawać tak zadbanych lalek bo nie mam co robić:) laleczce dałem tylko kolczyki i pierścionek koloru fioletowego , dodałem tak że spinkę koloru różowego ( później zmienię na fioletową). Jedyną wadą tej laleczki jest to że miała wciśniętą głowę zaczep znajdował się w środku głowy kiedy na siłę włożyłem zaczep szyja przy brzegu się ukruszyła ale nie jest to widoczne . Laleczka ma nie typowe ciałko nogi zginane na raz ( na zatrzaski) dół połączony z górą na stałe bez możliwości obracania w pasie ręce typu Shani ( nazwa dzięki Jamsowi) .
Głowa sygnowana datą ©1991MATTEL.INC -niestety to nie mold superstar(((( . Usta laleczki są zamknięte .
Ciałko sygnowane ©Mattel.inc MALAYSIA. .Lalka pochodzi chyba z serii letniej ze względu na ciemną karnację.
Nie mam pojęcia czy strój lalki pochodzi od Mattel i czy to jest orginalny strój , laleczce brakuje bucików.Ale strój mi się spodobał.
Długo czekałem na laleczkę od koleżanki i w końcu dostałem - przyznam że wyżebrane laleczki są moimi ulubionymi.

6 komentarzy:

  1. To mold mackie.
    Z czego są kolczyki? jeśli to drucik ze stali nierdzewnej to ok, ale inne materiały (szpilki na przykład) powodują brzydkie plamy w uszach, które ciężko potem usunąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. to plastik , kiedyś kupiłem sobie barbie która miała różne koraliki którymi się ozdabiało , tworzyło biżuterię itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwna wariacja ciała przyznam...zdarzały sie krzyzówki ciala TnT z dołem od pozowalnego (plaskostope z widocznymi kolanami jak tu, bywalo też "obcasostope") ale nie kojarze sytuacji w ktorej ta krzyzówka bylaby karana usunieciem mobilności w pasie. Prawdopodobnie byla to bardzo tematyczna lalka jakaś. Ramiona Shani i mold Mackie wskazują że jest gdzies z okolicy tzw Millenium (1999/2000 +/- rok)co moze troche na przyszlosc ulatwiac identyfikacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie, bardzo dziwna modyfikacja... Przyznam się, że takiej nie widziałem... Jeśli góra TNT 1966 była łączona z dołem 'bend and move' (jak np. Barbie 'Dance Moves' '95), to część miedniczna była także od 'bend and move', a nie od TNT... nie mówiąc już o obrotowości w pasie... Dziwna i tym samym ciekawa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczy żadkie stają się bardziej wyjątkowe... :)
    Suzi

    OdpowiedzUsuń
  6. hej wiem co to za lalka domyśliłam sie że ma proste ręce i zginalne nogi i po makijażu więc ta lalką jest...1998 Flip n Dive Barbie miała ona taką takie coś podstawkę czy coś tam na czym skakała do wody zobacz reklamę a sie dowiesz :)

    OdpowiedzUsuń