Obserwatorzy

Translate

piątek, 23 lutego 2018

Sindy pop star - hasbro czyli lalka na ósme urodziny bloga!!

Wymarzona Sindy -trudna do zdobycia, początek lat dziewięćdziesiątych to świetny czas dla firmy Hasbro, jej lalki z powodzeniem może konkurować z Barbie. Jakość lalki jest na wysokim poziomie także rysunek oka bardzo mangowy właściwie w podobnym tonie co lalki Mattela.
Sindy Pop star jest ubrana w dość odważny gorset, dominują kolorowe akcenty róż seledyn, żółć fiolet, złoto, Lalka posiada różowy mikrofon oraz żółte obuwie. Charakterystyczne są dla niej włosy platynowy blond plus pasemko i grzywka w kolorze seledynowym. Rysunek oka różni się nieco od Sindy wild hair. Lalka pop star ma wyraźnie większe oczy w kolorze pastelowym.


4 komentarze:

  1. Ma dwie pary butów w zestawie? Na zdjęciu z pudełka ma różowe botki, a w pudełku widać żółte. Z dzieciństwa jej nie pamiętam, ale jestem pewna, że bardzo bym jej pożądała. Lata 90te to była właśnie zajebioza na punkcie "odblaskowych" kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę tylko żółte, zdjęcie promo jak to promo nie oddaje rzeczywistości ;-)

      Usuń
  2. Przede wszystkim gratulacje rocznicowe :):):)
    Jestem bardzo zdziwiona kolorem Sindusiowych włosów , nie przypuszczałam że były i takie... Moje mają tylko białe :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta Sindy :) Mam jeden egzemplarz trafiony przypadkiem, zrobiłam jej włosy i siedzi u mnie, bardzo ja lubię. Ale wiele bym dała za oryginalne butki na jej kopytka... Jak na razie to tylko buty z monsterek wlazły jej na stopy :D

    OdpowiedzUsuń