Obserwatorzy

Translate

sobota, 10 lutego 2018

Sindy Wild Hair 1994

Każdy z nas zapewne ma lalki które darzy sentymentem, najczęściej są to lalki, które znamy z dzieciństwa, za szyby sklepu z zabawkami, lub z domów innych dzieci z którymi się bawiliśmy.
Przyznam szczerze że mam od samego początku taki cel, aby zdobyć lalki które pamiętam z lat dzieciństwa.
Jedna z takich lalek jest Sindy Wild Hair, mimo iż nie była to moja ulubiona lalka to jednak darzę ja szczególnym sentymentem, uwielbiam patrzeć na lalki, które przywołują wspomnienia dawnych lat, te chwile beztroski i zabawy, magi dziecięcych lat. Hmmm coś czuję że nie jestem w tym sam:D
Lalka Sindy gościła już nie raz na moim blogu, Także i Sindy Wild Hair przewinęła się na tym blogu. Tym razem lalka jest w swoim oryginalnym pudełku ze wszystkimi akcesoriami. Czas się dla niej zatrzymał w pudełku, większość jej bliźniaczych sióstr zapewne dano spoczywa na śmietniku. Lalka ma bogate pudełko full wypas i z godnością może konkurować z mattelowskimi oryginalnymi Barbie. Kolorowe ubranko, duże kolczyki to kwintesencja lat 90, do tego cztery magiczne treski woow !!!

2 komentarze:

  1. Te dawne pudła nieraz bardziej mi się podobają niż ich zawartość - szczególnie zdjęcia z tyłu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te uczucie! Ja też mam taką Sindy z dzieciństwa, którą koniecznie chciałam odzyskać, a łatwo nie było, oj nie...

    OdpowiedzUsuń