Obserwatorzy

Translate

czwartek, 15 listopada 2012

Lalki jako Power Rangers


Witam wszystkich , dziś przeniosę was w lata 90 i do kiczowatego serialu , który uwielbialiśmy jako dzieci i który dziś wzbudza w nas zażenowanie :). Tak wiem serial był żenujący , ale jakoś tak  postanowiłem wystylizować moje lale w bohaterów tego kultowego serialu :P, mam nadzieję że choć troszeczkę ich przypominają od lewej Czerwony Jason , Żółta Trini ( niestety aktorka w 2001 roku zginęła w wypadku samochodowym) ,Niebieski Billy , Różowa Kimberly no i Czarny Zack ,Pamiętam że oglądanie tego serialu zakończyłem wraz z odejściem Jasona , Trini i Zacka .

14 komentarzy:

  1. witaj Świstak
    doskonałe porównanie , lalki są podobne do aktorów .Ten serial to ja jeszcze mam nagrany na kasecie video , he he , ja również byłam ich fanką .
    Po prostu zauroczył mnie stylem akcji , walki dobra i zła .
    pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam jak przez mgłe PR, jakoś fanem nie byłem... Najbardziej pamietam Rite xD

    OdpowiedzUsuń
  3. U kogo wzbudza, u tego wzbudza, wczesne serie to lepsza rzecz niż np. seriale z Disney Channel współcześnie :P
    Swoją drogą fajnie by było, gdyby ktoś zrobił takie lalki w tych ich kombinezonikach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. He he he, ja też to oglądałam! :D I właśnie te pierwsze serie pamiętam najbardziej. W drugiej bodajże doszedł Tommy, biały wojownik, jak ja go uwielbiałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo Cię nie było! :) Power Rangers bardzo lubiłam oglądać :) Pamiętam, że strasznie zdenerwowała mnie zmiana aktorów...
    Fajnie dobrałeś lalki - Trini jest najfajniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mono, Tommy doszedł w pierwszej serii (Classic) jako zielony Wojownik, potem mocą Zordona stał się Białym wojownikiem. W drugiej serii (ZEO) byli już inni bohaterowie, bo Ci znani z początków zostali zmienieni w dzieci...
    I tym sposobem wszyscy wiedzą już co (a raczej kogo), oprócz lalek i Czarodziejki z Księżyca, kocha Rudy Królik...
    Tomku, cieszę się że znowu cię widzę i GO GO POWER RANGERS!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pod wrażeniem wiedzy! :D Przyznaję, nie pamiętałam tego!

      Usuń
  7. Ja nie oglądałem, ale naprawdę fajnie zrobiłeś to zdjęcie!
    Super ekipa! :)

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cię długo nie było! Strasznie dobrze, ze do nas wróciłes. I to z takim fajnym, wspomnieniowym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serialu nie oglądałem więc nie kojarzę nawet jednego odcinka... ale za to powiem, że druga laleczka od lewej ma śliczny biżuteryjny pasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Power Rangers miałam od zawsze alergię :) Ale podoba mi się stylizacja Stevena.

    OdpowiedzUsuń
  11. Polookajcie dziecięce kanały telewizyjne...znowu są Power Rangers;) Super lalkowa drużyna!

    OdpowiedzUsuń
  12. O matulu!! Już zapomniałam o tym serialu.... Stylizacja jest świetna :D
    Pamiętam jak plackiem zalegałam przed TV i z zapartym tchem śledziłam losy wojowników.... Ach, co to były za czasy.... :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę pamiętam ten serial, ale jakoś bardzo go nie lubiłam. Czasem mnie denerwowały różne sceny. :)
    Bardzo fajnie wystylizowałeś lalki. :)

    OdpowiedzUsuń