Obserwatorzy

Translate

wtorek, 16 maja 2017

Judy - lovely Judy fashion doll

Judy to klon Barbie, niestety niewiele wiem o jej historii w necie ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje o tej lalce,  kolekcjonerzy także nie pamiętają tej lalki, kiedy im wpadnie,  od razu pozbywaja się jej. Najczęściej wystepuje w wersji na pustym ciele,  z tego co wiem na pewno istniały dwa moldy lalek, pierwsza o charakterze vintagowym i druga która przypomina nieco buzię steffi love, w dzieciństwie miałem obie wersje,  ale to właśnie ta z bendable legs i twarzą a'la steffi love była ta bardziej kochaną i obok Diany i Kariny stanowiła trio lalek z bendable legs.
Moja najnowsza Judy, moldem przypomina mi moja lalkę z dzieciństwa,  ma nieco inny rysunek oka, cieszę się że ja zdobyłem,  mogę pomagać lalkę w całości
 

 ciałko lalki jest dobrej jakości niestety odpadła jej noga, sprzedawana była jako lalka wyciagnieta
prosto z pudełka :-/
 lalka ma fajne ubranko,  gdzieniegdzie na nodze ślady pisaku drogo jak na 49 zł:-(
Buzia lalki jak i włosy przypominają Steffi love, brak sygnatury na główce. 

11 komentarzy:

  1. Anonimowymaja 17, 2017

    Takie klony zawsze wywyołują ciepło w moim sercu... ta jakie piękne włosy ma <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię klony, w nich jest taka magia, z tamtych lat!

      Usuń
  2. Ta laleczka przypomina mi bardzo mojego klonika, którego dostałam od ciotki pod choinkę. Ależ to była radość! Jej nogi zginaly się pod kątem 90 stopni.. muszę poszukać o niej informacji, być może to była judy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świat stefkopodobnych ciągle mnie zadziwia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Twojemu wpisowi i zdjęciom zidentyfikowałam swoją ;-)
    Bardzo podobają się jej dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma ładne włosy! A ta twarzyczka jest przeurocza ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obiecuję jak najszybciej ją wyszykować do posta ;-)
    Jednak coś mi się wydaje, że nie jest taka ładna jak Twoja ;-( A na pewno nie a swoich ciuszków ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest najważniejsze, ważne jest to aby ją pokazać bo jest tak mało znana :-(

      Usuń
  7. Buzia kojarzy mi się z Pamelą Love!

    OdpowiedzUsuń