Obserwatorzy

Translate

sobota, 1 lipca 2017

Wet'n Wild Christie 1989 & Liebster Award

Przełom lat 80-90 to moim skromnym zdaniem najfajniejszy okres produkcji lalek Barbie. Mattel tworzył ciekawe makijaże i fryzury lalek, a materiał wykonania lalki był dość solidny. Brak jest wmoldowanych majteczek ufff ;).  Serie plażowe cieszą się wielką popularnością, są proste i niedrogie. Seria Wet' n wild to niezbyt trafiona nazwa jak na zabawkę dla dzieci. Seria składa się z siedmiu lalek: Barbie, Kira, Teresa( z moldem Steffi), Skipper, Steven, Ken no i oczywiście główna bohaterka posta Christie. Christie to obok Teresy laleczka która chciałem mieć w kolekcji. Podoba mi się jej błękitny makijaż i oczy zielono brązowe tworzą sympatyczną buźkę do tego dochodzi fajna oryginalna grzywka w stylu lat 90 . Jak mówi slogan na pudełku "Swimsuit changes color in icy water!" pod wpływem zimnej wody kostium zmieniał kolor na ciemniejszy.






Blog dostał wyróżnienie Liebster Award z Bloga RUBINOWY DOM LALEK
postanowiłem odpowiedzieć na kilka pytań, 

1. Dlaczego zainteresowałaś/łeś się akurat tematem lalek?
To jest trudne pytanie, myślę, że wynika to z dzieciństwa, niespełnionych marzeniach, lubię karykaturalność tej małej kobietki, lubię postaci kobiet.

2. Czy bez krępowania się przed ludźmi zabierasz lalki w miejsca publiczne?

Nigdy nie zabieram lalek w miejsca publiczne, korci mnie zabrać lalkę nad morze ale wstydzę się.

3. Czy są u Ciebie lalki, które zdarza się, że szybko Ci się nudzą i miłość do nich przechodzi?

Niestety tak.

4. Jeśli trafia Ci się lalka niechciana przez Ciebie to co z nią robisz?

Zazwyczaj sprzedaję.

5. Czy robisz lalkom rerooty i jeśli tak to czy z zamiłowania i chęci zmiany ich wizerunku czy tylko z konieczności, bo stan ich włosów tego wymaga?

Zdarzyło mi się cztery razy wykonać reroot, jest to trudne i żmudne a ja zbyt leniwy.  Reroot wynikał z konieczności wymiany włosków.

6. Czy chętnie wymieniasz się lalkami z innym kolekcjonerem?

Zdarzyło mi się kilka razy wymienić lalkami.

7. Która lalka z Twoich zbiorów najmocniej zdobyła Twoje serce i jest dla Ciebie najważniejszą chlubą?

Steffi love

8. Jakiej lalki teraz poszukujesz do zdobycia i dlaczego?

Poszukuję lalki Steffi love St. Tropez z 1994, Steffi love w srebrnej sukience z ok 1996 i Sindy Pop Star 1991. Marzenie z dzieciństwa.

9. Czy lubisz przebierać swoje lalki co jakiś czas?

Nigdy nie przebieram lalek, stanowią one tylko ekspozycje.

10. Czy chętnie kupujesz lalkowe akcesoria i ubranka?

Nie lubię akcesori dla lalek a ubranka to tylko z konieczności

11. Czy miewasz kryzysy w lalkowaniu i czujesz przesyt tego prowadzący do czasowego zaprzestania hobby?

Baaa pół roku temu miałem tak poważny kryzys, myślałem że pozbędę się ich wszystkich.


Dziękuję z wyróżnienie cieszę się że mój blog spotyka się z tak pozytywnym odbiorem :)

9 komentarzy:

  1. Ajaja....a ja wypuscilam z rak Sindy i Imani Popstar.
    Że Steffi to już trudniejsza sprawa. One są zbyt podobne do siebie i sama nie wiem czy mam St. Tropez czy z innej serii.

    Dziękuję, że zechciałes podzielić się z nami czymś o sobie :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Plażòwki z tamtych lat miały swój czar, nie to co współczesne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie czuję sentyment do lalek z tego okresu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także uwielbiam lalki z tamtych lat, a Kryśki to już są moje faworytki. Mogłabym je przygarniać całymi garściami. :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze, że kryzys był przejściowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne lalki a w dodatku nie rozpakowane :0
    zapraszam na mojego bloga
    https://miastolalek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lalka z roku mojego urodzenia :-) Za każdym razem, gdy poznaję lalki z tamtych lat, to uświadamiam sobie, że w czasach, z których ja pamiętam misie i szmacianki, już były takie zjawiskowe Barbie...

    OdpowiedzUsuń