Obserwatorzy

Translate

sobota, 7 lipca 2018

Malibu Barbie 1971 - wielki powrót

Lalka Malibu Barbie to jedna z moich ulubionych lalek, gości na moim blogu po raz drugi, wcześniej miałem tę lalkę w gorszej jakości. Lubię tę lalkę, ponieważ łączy ona w sobie magię lat siedemdziesiątych oraz ma w sobie coś współczesnego. Moja Malibu Barbie to najstarsza lalka w mojej kolekcji, ehmm ostatnio moja miłość do lalek znów urosła, a więc kolekcja na pewno się powiększy...
Lalka Malibu barbie ma dość sztywne włosy bardzo ładnie zachowane, piękna buzia (czasem ciężko trafić na ładne wydanie tej lalki, wszystko zależy od ręcznego malowania),lalka ma oznaczenie na prawym pośladku - a więc jest to na 99% vintage Barbie.
Malibu Barbie hedmold Stacy




3 komentarze:

  1. Cieszę się, że hobby lalkowe nabrało ponownie kolorów u Ciebie :-) Dzięki temu mogę podziwiać takie ładne lalusza, jak ta tutaj :-) Oj szczególna lalka - nie dość, że już jakby nie było ma swoje lata, to także jest jedną z ciekawszych z tamtego czasu :-) Lalka - marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna lalka ja mogę jedynie zadowolić się reprodukcją.

    OdpowiedzUsuń