Obserwatorzy

Translate

piątek, 29 marca 2019

Steven Cali Guy (California Girl Barbie)2005

Steven Cali Guy 2005 to jedna z siedmiu lalek z serii California Girl Barbie. Zebrałem całą kolekcję tych lalek, uważam że jest to jedna z fajniejszych serii pojawiająca się po 2000 roku. Każda laleczka pachnie kokosem ich stroje są dość fajne choć marnej jakości mam wrażenie, że ta seria łączy ze sobą lata 90 jak i powiew nowych czasów. Steven ma rootowane włosy mocno kręcone. Do Stevena dodane są okulary, deska surfingowa oraz olejek. Brakuje tutaj stojaka, który był dodawany do każdej żeńskiej lalki.
Kiedy uzupełniałem swoja kolekcję w roku 2005, nigdzie nie mogłem znaleźć lalki Stevena, w pewnym momencie zwątpiłem czy czasami laleczka nie została wymyślona tylko na potrzeby marketingowe, dopiero kilka lat później znalazłem lalkę na ebay hurrrra jednak istnieje :).



1 komentarz:

  1. Z Cali mam wszystkie konne wraz z końmi. Jedną pannę z deską i na pewno Christie. W zasadzie mam kilka lalek z kilku serii. Mówiąc szczerze jeśli chodzi o twarze, to są jedne z ładniejszych panien jakie posiadam.

    OdpowiedzUsuń