Obserwatorzy

Translate

niedziela, 14 marca 2010

Biała Dama




Klon Barbie w białej sukni
Kilka tygodni temu wraz z kilkoma trupkami m.in. Betty Teen dostałem tę laleczkę zwaną przeze mnie królową śniegu ma przepiękną białą sukienkę ,czerwone duże diamenty. Trochę kiczowata wydaje mi się duża kokarda na głowie lalki , śmieszną ma twarz ta lalka oczy jej nie są malowane , malowane są za to jej usta na kolor czerwony (usta są zamknięte ) oraz niebieski makijaż nad okiem . Włosy laleczki niestety nie są rewelacyjne przypominają mi watę i nie nadają się do czesania . Głowa sygnowana ©1991 JPI nie wiem co to za firma . Ciałko sygnowane MADE IN CHINA obrotowe w pasie ze zginanymi nogami . Dostałem ją od kuzynki ( kilka tygodni temu zmieściłem zdjęcie tej kolekcji w jednym z postów) kilka laleczek należy teraz do mnie :D

8 komentarzy:

  1. Ja w sprawie ubranka Barbie Western :)
    Jeśli możesz, to odezwij się do mnie allmodeATpoczta.fm

    A lalka śliczna jest. Spróbuj włosy potrzymać w płynie do płukania albo odżywce do włosów (ale polecam jednak płyn).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie wiem co to za lalka, ale bardzo ładna:)
    lilavati

    OdpowiedzUsuń
  3. ona ma szklane te oczęta?
    lilavati112

    OdpowiedzUsuń
  4. może z plastiku nie wiem ale się ładnie świecą , to są chyba takie oczy jak mają laleczki z porcelany.

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam, bardzo ladna jest, nie ma tam zadnych kiczów.
    Tak mi sie przypomnialo odnosnie Twojego zwyczaju przywiązywania trzeeewików nitkami - gumki fabryczne ktorymi im w pudelkach przywiazuja wspolczesnie buty zostawiaja bardzo ladne pręgi na nogach po odpakowaniu, wiec nici tym bardziej beda zostawiac jak mysle.

    OdpowiedzUsuń
  6. sprawdziłem pozostają pręgi ale są bardzo cienkie , prawie niewidoczne.Gumki są szersze i mocno przylegają do nóg ,nitki nie są tak ściśnięte.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna lalka taka w stylu Panny Młodej :) ubranko też ma bajeczne, a co do kokardki niech sobie jest :)
    SUZI

    OdpowiedzUsuń
  8. JPI oznacza Jakks Paccific Inc.

    Ona jakaś taka disneyowska królowa śniegu pewnie czy cosik...\
    ale oczęta ma świetne
    lilavati112

    OdpowiedzUsuń