Obserwatorzy

Translate

środa, 31 grudnia 2014

Steffi Love Glitter tattoo#2 oraz Steffi & Kevin Wedding - 2 posty w jednym :)

Dziś coś dla miłośników Steffi love, obie lalki pochodzą z przełomu wieków datuje je na rok 2002/2003.
Steffi Glitter Tattoo opisywałem kilka lat temu. Do mojej kolekcji dołączyła druga i ostatnia lalka z tej serii, różni się ona fryzurą oraz krojem i kolorem stroju, jednak motyw błyszczącej a'la dyskotekowej koszulki pozostaje niezmienny.





Lalki te bardzo przypominają Steffi z lat 90 i w rzeczywistości są ładniejsze niż na zdjęciach :).

Steffi ślubna panowała w supermarketach na święta Bożego Narodzenia na przełomie 2002/2003, Pamiętam że było to duże pudełko a w nim znajdował się Kevin oraz Steffi dodatkowo było mnóstwo małych akcesori w tym tort, świecznik  oraz kieliszki, nie chcę tutaj wprowadzać w błąd ale wydaje mi się że Lalka posiadała drugą sukienkę na zmianę, ( teorię tę wysnułem ponieważ moja lalka posiadała dwie ślubne sukienki które mają taki sam materiał).Lalki kupiłem w stanie używanym poprawnym ....

        







4 komentarze:

  1. Hello from Spain: you've got a great collection This doll is fabulous. Nice dress. Happy New Year. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. A u Ciebie też Stefki! Fajnie je oglądać w doskonałym stanie z takimi błyszczącymi włoskami. Kiedy dopiero zaczynałam zbierać lalki, widziałam właśnie tę różową Glitter Tatoo w sklepie i do dziś żałuję, że jej nie kupiłam, bo kiedy wróciłam tam po miesiącu już jej nie było. Co do Kevina, to nie wiedziałam, że kiedyś miał taki mold. Suknia Steffi jest śliczna, ładne ma wzorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie takiego Kevina pamiętam :) z lat 90. Oj szkoda że nie zdążyłaś kupić tej Steffi ona jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie Twoje Stefcie maja ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń