Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 8 grudnia 2014

Paperlandia - Crazy Duck-inda-Czyli troszkę inne niespodzianki

Crazy Duck - to seria figurek przedstawiająca Kaczory, w Polsce znaleźć je można było w jajku niespodziance firmy Inda w złotym sreberku i chyba z nadrukowaną kurą, ale nie pamiętam za bardzo:(. Pamiętam za to bardzo dobrze niezbyt dobry smak czekolady coś a'la świąteczny mikołaj i to taki niedrogi, oraz figurki które u nas znalazły umiarkowane zainteresowanie.
Katalog przedstawiający kaczory był naprawdę zachęcający,kolorowe zabawne postaci zachęcały do kupowania. W skład serii wchodziło osiemnaście kaczek, niestety zabawki nie należały do zbyt udanych były jakieś takie bezkształtne?, oprócz tego farbka szybko schodziła z tych figurek, a i wygląd troszkę różnił się od tego widniejącego na opakowaniu.
www.ue-ei-stammtisch.de
Gdyby nie fajny katalog chyba bym pogardził tymi kaczorkami. Moją ulubioną była pierwsza Kaczka, przedstawiająca uwodzicielską dyskotekową dziewczynę z dużą czerwoną kokardą, niestety czar prysł kiedy to pewnego pięknego dnia trafiłem w jajku....
Interesująca jest także ilość figurek, jest to dość duża ilość, ciężko było uzbierać je wszystkie, mi się udało choć większa część nie zachowała się w zbyt dobrym stanie.



2 komentarze:

  1. To się nazywało "Złote jajko z niespodzianką" - przynajmniej tak to w sklepach nazywali :P
    Trochę ostro kaczorki oceniłeś ;) ja je bardzo lubiłem ale nie zebrałem nigdy wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krzywe trochę były, ale czy czasem nie miały farby metallic zanim wprowadził ją Kinder? ;D
    Niestety lub stety nie miałam żadnej w zbiorach, ale jak raz takie jajko dostałam, to w środku miałam puzzle z wizerunkiem Paperotta. Śmieszne.

    OdpowiedzUsuń