Obserwatorzy

Translate

wtorek, 6 sierpnia 2019

Chiński klon

Dziś post z przymrużeniem oka;)
Kupiłem Chińskiego klona potrzebne mi były kolczyki, więc stwierdziłem ok biorę.
Pudełko eleganckie czarne, przypomina rasowe pudełka Mattela, na tym podobieństwa się nie kończą.
Na tylnej ściance pudełka widać zdjęcia oryginalnych lalek Barbie...Na pudełku istnieje stylizowany napis The Beauty LOOK fashion girl. To co jest okropne w tej lalce to nogi przerażające nogi jak patyki brak bendable legs, oprócz tego nogi łuszczą się.. ręce o dziwo całkiem, całkiem. Twarz lalki dość przyjemna:)








5 komentarzy:

  1. Jezus Maria. A ja myślałam, że już nie da się zrobić cieńszych nóg lalce. Czy ona w ogóle może na nich stanąć? Straszne, przestraszne!!! Aaaaaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. masakra lae jacy sprytni dali jej suknie która zasłania te patyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażasz sobie, ile dzieciaków dostanie taką wypaśną Barbie na wykałaczkach? :U

      Usuń
    2. W sklepie została już tylko jedna wiec pewnie dzieci maja niezły ubaw z takiego prezentu...

      Usuń
    3. Właśnie chciałem to napisać - pod sukienką nie widać :D
      Ale to jest lol - takich nóg u lalki jeszcze nigdy nie widziałem :D

      Usuń