Obserwatorzy

Translate

piątek, 30 sierpnia 2019

Susia MADE IN CHINA (Atak klonów)

Kolejny klonik który dziś przedstawiam ma wdzięczne imię Susia. Jest to lalka MADE IN CHINA, pamiętam w drugiej połowie lat 90 dostępna w kioskach RUCH. Moja lalka trafiła do mnie na ciele z bendable legs i o wiele lepszej wersji ciałka, jest to prawdopodobnie hybryda, pamiętam te laleczki na wydmuszkowym ciele. Twarz laleczki przypomina NANCY BY FAMOSA, może to jakiś jej klon??
Charakterystyczne w tej lalce jest jej uczesanie: upięcie włosów w kucyk po prawej stronie, laleczka posiada pasmo kolorowych włosów(pod wpływem temperatury zmieniały kolor) najczęściej splecione w warkoczyk. Patent oczywiście od razu nasuwa laleczkę Splash 'n Color. Charakterystyczne są także oczy lalki, fioletowe duże oczy oraz delikatnie rozchylone usta.




2 komentarze:

  1. Nie, nie pasi mi. Jest taka jakaś mdła, choć oczy ma faktycznie ładne. Ale te usta... nieee...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej kolekcji miejsca nie ma na takie laleczki. Idąc twoim sladem uwieczniam laleczki ktore przewinely mi sie w zbiorze 😀 A laleczka powędruje dalej☺

      Usuń