Obserwatorzy

Translate

piątek, 30 sierpnia 2019

Lisa Excite/Goldeco

W życiu każdego zbieracza przychodzi chwila refleksji. Refleksji na temat kształtu kolekcji. I choć mamy w swoich głowach różne fantazje, to jednak nie zawsze możemy je spełnić. Większość z nas nie może sobie pozwolić na niekontrolowany przyrost zbioru. Hmmm ale co tu zrobić jak serce podpowiada bierz, a rozum mówi nie.
Mam tak z laleczkami typu klony Barbie, niby chcę je mieć, następnie pojawia się głos rozsądku: ale po co?, na co?, przecież nie ma miejsca, itd.. Podobnie ma się z lalka o imieniu Lisa, niby dobrej jakości klon, fajna lalka, ale w sumie po co mi? No ale cóż serce od dłuższego czasu podpowiadało bierz. Udało mi się upolować lalkę po fajnej cenie na Olx.
O Lisie jest nie wiele informacji, wiem ze pojawiła się kilkanaście lat temu, firma która ja wyprodukowała to firma Excite, lub Goldeco. Laleczka posiadała różne moldy w zależności od lat, ja mam mold i typ ciała który chciałem. Moja lalka posiada bendable legs oraz ręce zgięte w łokciach.

3 komentarze:

  1. Mam jedną bardzo podobną, jest pamiątką z podróży, serce właśnie mówiło "bierz".

    OdpowiedzUsuń
  2. Lisa to piękny klon, też się przewinęła przez moje ręce. A co do kolekcji, to odpowiedzią jest: "kolekcja rotacyjna", czyli co jakiś czas robisz czystki, wyprzedajesz lalki, które mniej kochasz, i w ten sposób zwalniasz miejsce i środki na nowe. No inaczej nie pójdzie. I nie ma co mieć z tego powodu wyrzutów sumienia :) Tylko zanim sprzedasz coś, zrób zdjęcia, a najlepiej wpis. W ten sposób uhonorujesz lalkę i zapiszesz ją w pamięci swojej i bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. słodki pysiałek!

    (ha! ja niestety wieeelu lalek
    nie pokazałam, nim pożegnałam)

    OdpowiedzUsuń