Obserwatorzy

Translate

wtorek, 22 marca 2011

Karen mudler doll - z serii modelek




Karen Mulder doll - to lalka którą niedawno dorwałem w sklepie :) Lalaka wątpliwej urody , wzorowana na modelce Karen Mulder , oprócz niej do serii weszły dwie bardziej znane modelki :Naomi Campbell ,Claudia Schiffer , a mnie trafiła się mniej znana modelka.
Moja lalka ubrana jest w sukienkę Mattel , z tyłu pleców ma napisane Petra , z tyłu głowy data© 1995 HII ,rączki zgięte w łokciach , ciałko tnt . Uważam że lalka jest bardzo brzydka( stanowi ciekawostkę w mojej kolekcji) i dziwię się że modelka zgodziła się firmować ją swoim nazwiskiem..

Moim aparatem udało mi się zrobić jedno zdjęcie :(

11 komentarzy:

  1. Faktycznie laleczka jak na supermodelkę jest wyjątkową brzydulą. Z ciekawości poszperałam i stwierdzam, że niestety wszystkie trzy są mało podobne do oryginałów i niesamowicie brzydkie;) Ale czasem jest tak, ze coś jest tak strasznie brzydkiego, że aż nam się podoba- może się do niej przekonasz z czasem.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja muszę przyznać, że bardzo mi się spodobała:) Jak dla mnie wygląda bardzo naturalnie. Może i nie podobna do modelki, ale ma coś w sobie co mój wzrok przyciąga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. aleksja1988marca 22, 2011

    Sprawdź proszę pocztę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest taka zła. Może niezbyt podobna do samej modelki, ale znośna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie jest piękna i robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też lalka bardzo się podoba. Całkiem inna od wszystkich. Pokaż jej więcej jak doprowadzisz aparat do stanu używalności.

    OdpowiedzUsuń
  7. A moze jej nie zapytali o pozwolenie tylko zrobili lalke i wio na rynek? :o) widzialam te lalki w muzeum zabawek w tamtym roku, wszystkie brzydule, najmniej brzydka byla Claudia Schiffer, w tym sensie ze nie wygladala jak kiepska drag queen :D ale popieram pomysl trzymania czegos takiego do kolekcji, zawsze to unikat i obiekt zainteresowania! :o)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  8. http://allegro.pl/barbie-przyjaciolki-nie-mattel-i1518062210.html#gallery

    Czy to nie jest Stefi której szukasz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mark, Ty to masz nosa, nawet do Stefek ;-) Jest bardzo podobna, nawet grzywkę ma taką samą! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa lalka, chciałabym zobaczyć ją w całej okazałości, jak dasz radę to wstaw więcej zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety mark to nie ta steffi , ale za zainteresowanie i przysyłanie mi linków baaardzo wszystkim dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń