Obserwatorzy

Translate

poniedziałek, 14 marca 2011

Western Barbie 1980



DZISIAJ POCHWALĘ SIĘ LALKĄ , KTÓRA MIAŁEM W DZIECIŃSTWIE , CHYBA MOGĘ JĄ NAZWAĆ VINTAGE BARBIE- TO WESTERN BARBIE Z 1980 ROKU , LALECZKA BYŁA WYDANA W USA , PO NACIŚNIĘCIU Z TYŁU PLECKÓW DUŻEGO PRZYCISKU , OKO LALKI ZAMYKAŁO SIĘ I OTWIERAŁO :) LALKA MA CIEKAWY MOLD STWORZONY DLA NIEJ OZNAKOWANA WZDŁUŻ : ©MATTEL 1976-1980 LALKA JEST W BARDZO DOBRYM STANIE , ZAKUPIONA NA ALLEGRO WRAZ Z INNYMI TRUPKAMI :) .KIEDYŚ POSIADAŁEM STRÓJ LALKI ALE WYMIENIŁEM SIĘ , LALECZKA NOSI INNY STRÓJ NIEKOMPLETNY OD BEAUTY SECRET BARBIE.
TUTAJ STRÓJ LALKI .

ciekawostka na rynku europejskim western barbie zadebiutowała w 1981 roku , ale już z moldem superstar

8 komentarzy:

  1. Powiem tak bardzo ciekawy i cenny okaz.
    Ale ta laleczka zawsze mi się wydawała brzydka, wygląda jak by była wiecznie pijana :) przez te oczka :)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ją, lecz nie spodobała mi się i nie licytowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to dobrze , nie miałem konkurencji , może by mi na niej nie zależało ,gdyby nie była tą z dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam, takie przymróżone spojrzenie też ma swój urok, gratuluję przeniesienia sie do wspomnień dzieciństwa, za pomocą tej ładnej laleczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ci zazzzzzzdroszzzzzczę heh!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No i po co było taki fajny ciuszek oddawać :

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję cenny okaz!
    No jak Western to pewnie po wizycie w saloonie i stąd to mgliste spojrzenie ;)
    Bardzo fajna laleczka a strój może uda Ci się skompletować czego życzę!

    OdpowiedzUsuń