Obserwatorzy

Translate

środa, 23 marca 2011

Wygląd mojej Steffi





w związku z tym że wiele osób poszukuje wraz ze mną lalki z dzieciństwa i nie do końca wiedzą jak wygląda , zamieszczam zdjęcie , które użyczyła mi Sita z dollplazy :). Taką buzię miała moja Steffi love :) jednak jej ciałko to pajacyk :( , drugie zdjęcie przedstawia Steffi z kolorowymi włoskami która ma ciałko mojej Steffi i z buzi też podobna do mojej :)

zdjęcie troszkę zmodyfikowałem tzn w prawym oku przesunąłem dwie kropeczki żeby oczko było bardziej symetryczne .LINK

9 komentarzy:

  1. w połowie lat 90. Steffi Love były identyczne, więc jeśli nie pamiętasz stroju lalki, to trudno będzie ją odnaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc zabieramy się dalej za szukanie:) Myślę, że to nie będzie tak wielki kłopot aby ją odnaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ja pamiętam strój mojej steffi

    OdpowiedzUsuń
  4. Świstaku, doszła do mnie paczka z all, w której było kilka Stefek. Jako, że do nich nie mam zbytniego przekonania, bo ich buzie wydają mi się jednakowe, zajrzyj sam. Może akurat któraś jest podobna, to obejrzę i obfocę ją dokładniej. I opisz może ten strój swojej wymarzonej.

    OdpowiedzUsuń
  5. dodałem link tam jest ta lalka na środku sobie siedzi w oryginalnym ubranku

    OdpowiedzUsuń
  6. opis sukienka mini z gorsecikiem metaliczno srebrna plus różowe cieniutkie boa , lalka miała kitkę i jeden warkoczyk z boku , laleczka posiadała grzywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tomku, takich Steffi jest mnóstwo na targach staroci :-) Jak poprzednicy potwierdzam, że one były identyczne... ;-)

    Mam identyczną Stefkę pajaca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również poszukuje steffi była moja pierwszą lalką :) cieawe czy gdzies w okolicy ck ją znajdę

    OdpowiedzUsuń