Obserwatorzy

Translate

niedziela, 13 marca 2011

Ostra licytacja

DZISIAJ ZAKOŃCZYŁY SIĘ CIEKAWE AUKCJĘ NA ALLEGRO , LALECZKI WYSTAWIONE PRZEZ JEDNĄ ALLEGROWICZEK , BARDZO PRZYPADŁY DO GUSTU KOLEKCJONERĄ LALEK , W ŚRÓD NICH LARYTASY VINTAGE , BARBIE I KEN . OPRÓCZ CIEKAWYCH VINTAGE BYŁY TAKŻE LALKI Z LAT 80TYCH ORAZ M.IN. JEM OD HASBRO . CAŁY CZAS JE OBSERWOWAŁEM I Z CIEKAWOŚCIĄ SPOGLĄDAŁEM JAK W PARĘ MINUT CENY ROSŁY WYSOKO W GÓRĘ , JA LICYTOWAŁEM 3 LALECZKI , ALE TO BYŁY PLAYLINE Z LAT 90 TYCH NO I TYLKO JEDNĄ UDAŁO MI SIĘ WYLICYTOWAĆ Z CZEGO BARDZO SIĘ CIESZĘ .
PEWNIE NIE BYŁEM JEDYNĄ OSOBĄ Z BLOGOWICZÓW KTÓRA OBSERWOWAŁA TE PIĘKNE LALECZKI :).
LICYTACJA BYŁA OSTRA ALE LALECZKI WARTE BYŁY TEJ CENY :)

7 komentarzy:

  1. A jak wysoko ceny zaszly, jestem ciekawa? :) na Allegro nie kupuje i rzadko zagladam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja doglądałam tych aukcji jeszcze dziś rano. Ale potem wybyłam z domu, a po powrocie zapomniałam :( A chciałam pokusić się na Raquel i Genevieve.

    OdpowiedzUsuń
  3. a o jakie lalki dokładnie chodziło ? bo nie kojarze aukcji

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spasowałam, stwierdziłam, że nie te progi dla mnie. Na allu już staram się pasować, za wiele osób o te lalki się bije.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście całkowicie odpuściłem licytacje na alku!
    Więc dla mnie przestały być ekscytujące, to bardzo pomaga na zdrowie psychiczne hehehe

    OdpowiedzUsuń
  6. cyba ponad 80 jedna z aukcji , a były tam m.in. Mod hair Ken ,happy birthday barbie

    OdpowiedzUsuń
  7. No..niestety ale ceny były porażające...Ja odpuściłam jedną vintage, bo cena faktycznie rosła z minuty na minutę...Z całej reszty, którą miałam w obserwowanych zrezygnowałam, bo doszłam do wniosku, że nie było by warto dawać takiej kasy, skoro na moich półkach już brakuje miejsca....

    OdpowiedzUsuń