Obserwatorzy

Translate

piątek, 25 marca 2011

Teresa & Barbie 'Workin out'






Przybyła w końcu moja Tereska Workin out w końcu mogę ją pokazać wam .
Lalka przybyła do mnie w bardzo dobrym stanie , posiadała oryginalny strój oraz obuwie , włosy w stanie dobrym ciałko też niemal idealne :) .
Na fotografii Tereska jest przed SPA , czego praktycznie nie widać .
Druga laleczka to Barbie która przyszła też w tym tygodniu , od brattei z dollplazy zakupiłem ubranko . Mam dwie' Workin out' Barbie , ale ta pierwsza jest w złym stanie i trzymam ją ze względów sentymentalnych :):)
Do kompletu z serii brakuje mi tylko Christie .
Uwielbiam tą serię z gimnastyczkami:)

10 komentarzy:

  1. Barbie posiadam i bardzo ją lubię. A u Ciebie widzę, że Tereska też świetnie wygląda:) Znowu kusisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi przyssawkami Teresa może chodzić po ścianie??? ;-)

    Obie śliczne, zazdroszczę :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Baśka już u mnie mieszka, a Tereski mogę jedynie pogratulować! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie mieszkają obie i szykuję miejsce na Christie. Ale twojej Teresce moja zazdrości oryginalnego wdzianka i super stanu bez spa :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne dziewczyny i jak na gimnastyczki przystalo bardzo wygibasowate! :oD ubranka sliczne! Obysmy niedlugo zobaczyli zdjecia trojeczki!
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ma świetne te buty, zazdroszczę i trzymam kciuki za upolowanie Christie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam się przywitać, jest to jeden z blogów, do którego zaglądam. Muszę przyznać, że nie wiem jak to jest, ale zawsze wychodzę stąd naładowana pozytywną energią - czy to laleczki, czy ten niebieski kolor, opowieści o nich, albo wszystko razem - zawsze wychodzę w pogodnym nastroju. Pozdrawiam i zapraszam teraz wreszcie do siebie na blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze we dwie to raźniej :)
    Kiedyś "chorowałam" na lalki z tej serii, ale jakoś mi przeszło.
    Mam nadzieję, że Christie szybko dołączy do paczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam Twój post sprzed roku, tam też opisywałeś Barbie Workin out, ale widzę po buzi i ogólnym stanie, że to nie ta sama :) Udało się coś z tamtą zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłem tamtej reroot , ale wygląda źle

    OdpowiedzUsuń